Alla inlägg under december 2009

Av Eva Thorin - 20 december 2009 12:29

Förlåt men nu är det evigheter sen jag bloggade igen.

Ska försöka bli bättre jag lovar om nu någon tror mig den här gången. Men man kan alltid bli bättre.

Det har hänt så otroligt mycket på senare tiden.

Vi har umgåtts så mycket som möjligt med lille Kian som nu är snart två månader. Tiden går så otroligt fort.

Jag har bytt avdelninge på jobbet eftesom Erica varit tvungen att flytta på sig till en annan förskola efter många år hos oss.

Jag känner nu att jag fått komma till lugnet hos min arbetskompis Lena. Jag känner mig inte lika stressad hos henne och jag vet att hon STANNAR där hon är. På den andra avdelningen har det ju bytt personal i stort sett varje år sen jag började där. Det har bara varit jag som stannat kvar i snart 8 år.

Lena har även alltid funnits för mig när jag haft det jobbigt med andra saker.

Just nu eldar jag för fullt i kakelugnen och vedspisen.

Väntar även på att se om det kommer någon och ska plasta golvet i källaren.

Det skulle varit klart förra helgen men har blivit framskjutet till den här helgen. Är inget kul när det inte blir klart när de säger. Vill få färdigt där nere någon gång!!!

I mellandagarna kommer Görans pappa för att hjälpa oss med elen där nere och då måsta allt annat vara klart.

Det är inte kul att ha detta också hänga över en nu över julen.

På julafton ska vi vara 10 personer här med lille Kian. Det var meningen att Kian skulle vara hos oss dagen innen jul till julafton men nu ska han följa med sin mamma och pappa till sin morfar för Lindas farmos skulle komma och ville träffa honom. Linda har inte träffat sin farmor på 5 år så jag förstår om de vill visa upp gullklimpen. Vi får träffa honom på julafton istället.

Kram alla //Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

eva-thorin


Skapa flashcards