Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Eva Thorin - 17 oktober 2009 12:02

Vaknade redan före 8 med snuva och lite ont i halsen. Kunde inte somna om utan satte på tv och slötittade på den.

Nu håller Chrille på att värma ärtsoppa till Linda. Jag har nyss pratat med Mia och hon berättade att Emma kommer med sin pappa Kevin vid 16,30. Hon ska sova här för hennes föräldrar ska på fest. Det ska bli så kul att ha henne här ett tag. Det var så länge sen. När hon föddes för 3 år sen blev jag som en extra mormor för henne. Hon kändes som ett barnbarn för mig. Sen flyttade de in till Örebro och tuvärr träffas vi inte lika ofta längre.

Men nu ska hon vara hos oss tills i morgon och det ska bli så kul. Vi går nog över till Angelica en stund sen för Linda ville visst köpa ett par byxor till Kian där som hon sett förut.

Annars blir det nog en lugn helg om nu inte Kian får för sig att vilja komma ut.

Honom längtar man efter så man blir sjuk.

Göran är som vanligt nere i sin källare. Han har hjälp att gjuta ett trappsteg  källarenoch de ska eventuellt ta sig an den stora entretrappen där ett par trappsteg gått sönder. Vet inte om dekan göra färdigt det nu när det är kallt men vi får väl se.

 

Nu ska jag ta en välbehövlig kaffeslurk.

 

Förresten så har jag även dammsugit undervåningen. Helt otroligt nu hur länge det håller sig fint när jag inte har den långhåriga svarta hunden kvar hemma.

 

Kram alla//Eva

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

eva-thorin


Ovido - Quiz & Flashcards