Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Eva Thorin - 30 oktober 2009 21:55

Idag har jag äntligen fått träffa lille Kian och det var underbart. Han var helt berdårande och jag ville inte släppa ifrån mig honom. Satt länge med honom i knät vid ett par tillfällen. Jag och Christian åkte även och köpte lite mat. De andra åt pizza och kebab medans jag köpte en kycklingsallad. Sen körde jag Chrille till hans pappa för han skulle gratulera sin "styvmor" som fyller år idag.

 

Jag har lagt in lite bilder på mig och det underbara lilla barnbarnet på bilddagboken. Lägger nog ut lite bilder här med när jag förstått hur man gör.....Jag är inte den mest tekniska människa som går runt i ett par skor....*L*

 

Nu är klockan mycket 22,00 och jag har nyss städat färdigt. Nu ska jag lägga mig i sängen framför tv och mysa med lite ostbågar och skämma bort gamla farmor lite. I natt eller tidigt i morgonbitti kommer Göran hem och hans pappa ska följa med. De åker tillsammans tillbaka på måndag. Görans mamma är i Göteborg på begravning så därför är inte hon med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

eva-thorin


Ovido - Quiz & Flashcards