Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Eva Thorin - 18 augusti 2009 19:58

Idag var det en seg dag på jobbet. Har inte alls varit på humör utan retat mig på det mesta dock utan att visa varken barn, personal eller föräldrar det.

Tror att det är många spänningar som släpper nu när årsdagen av mammas död är över.

Vi hade en kurs i vårt nya lönesystem i kväll och Pia grannen var snäll och hämtade Alexandra på fritids. Sen hade de varit ute och cyklat över en timme. NU är klockan 20,00 och jag ska göra sen kvällsmat. Skulle egentligen bakat de sista bullartna till Åse men jag överväger att göra det i morgon när jag slutar redan 15,00. Jag hinner ju göra dem även om jag behöver åka till Åse med dem i morgon kväll.

Pratade nyss med Göran i telefonen och han hade haft det tråkigt på väg till Norge i går och ringt till min bror och pratat med honom.

Kul att de kan prata med varandra utan att jag är med.

Simon ringde förresten överlycklig till mig i dag på jobbet och sa att nu hade körkortet för mopeden kommit. Han drog direkt till Åsbro när han tankat lite. Jag har fortfarande inte sett röken av honom. Ska nog ringa och kolla var han håller hus och när han tänkt komma hem.Det är ju skoldags i morgon.

Kram alla//Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

eva-thorin


Ovido - Quiz & Flashcards