Alla inlägg under oktober 2009

Av Eva Thorin - 13 oktober 2009 10:33

Nu var det längesen jag var här inne. Skäms på mig!!!

Men ska försöka att skärpa mig ordentligt för egentligen finns det alltid något att skriva om. Har det inte hänt något speciellt finns det alltid tankar i huvudet som man kan delge. Bra eller dåliga, roliga eller tråkiga.

 

Idag är jag hemma med Alexandra som hostat massor och har ont i halsen. På torsdag ska jag till USÖ och operera mig. De ska med lokalbedövning rätta till det gamla ärret efter min magoperation och tillverka en navel åt mig. Jag fattar inte hur de ska kunna göra detta bara under lokalbedövning men de vet förhoppningsvis vad de gör....!?

 

Sen är det en evig väntan på den där lilla skiten som ska komma till oss. (Förlåt Kian att jag kallar dig för en liten skit) Det ska bli så roligt att få en bebis i närheten igen. Jag hoppas jag får chansen att umgås mycket med honom. Vill kunna stötta och hjälpa ungdomarna så mycket jag kan. De kommer nog behöva det med tanke på hur ynga de är i sin stora roll som föräldrar. Men det jag sett hittils så tror jag de kommer att fixa det galant.

 

I lördags omplacerade vi vår hund Jaxon. Han flyttade ner till Götet till sin gamla ägare. Detta kändes så underbart skönt eftersom man vet vem hankommer till. Jag vet också att han får det otroligt bra med människor som verkligen har mycket mer tid för honom än vi hade. Jag vet också att vi får åka och hälsa på honom precis när vi vill.

Katten har letat en del efter honom och blivit ännu mer kelig och mammig.

En sak som jag tycker är otroligt skönt är att nu när jag dammsugit så håller det sig fint mycket längre än vad det gjorde med alla svarta hundhår som låg i tussar överallt. Undervåningen är i stort sett hundhårsfri men övervåningen har jag inte orkat med ännu. Det får komma allt efter som.

 

Nu skriver jag inget mer för tillfället men ska som sagt var försöka skärpa till mig ordentligt vad gäller bloggandet om det nu är någon som vill läsa det jag skriver.

Kram//Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

eva-thorin


Ovido - Quiz & Flashcards